dreamcast
-
tam spec'leri;
processor: 64-bit hitachi sh-4
processor clock speed: 200 mhz
mips (million instructions per second): 360
bus speed: 800 mb per second
cache:
instruction: 8 k
data: 16 k
graphics: 128-bit 100 mhz nec powervr 2dc
resolution: 640x480 or 320x240 interlaced
colors: 24-bit (16,777,216) maximum, as well as 16-bit (65,536) mode
polygon rendering: 3,000,000 polygons per second
geometry engine:
alpha blending
perspective correction
gouraud shading
anistropic, bilinear and trilinear mip mapping
z-buffer
memory: 8 mb video ram
audio: 45 mhz yamaha super intelligent sound processor
channels: 64
sample rate: 44.1 khz
special effects: reverb, delay and surround sound
memory: 2 mb ram
memory: 16 mb
operating system: windows ce-based or custom sega os
game medium: proprietary gd-rom (gigabyte disc)
transfer speed: 1800 kilobytes per second
storage capacity: 1.2 gigabytes
memory buffer: 128 k
modem: 56 kilobits per second (kbps)
superscalar risc islemcidir yukarida bahsi gecen islemci. microsoft'un buna isletim sistemi yaptiktan sonra etkilenip console piyasasina girdigini duymustum, gayette mantikli bu tarihte ms'in boyle bir plani oldugunu sanimyorum. madem bu is olabiliyor diye xbox'i yapmis olabilirler, olmayadabilirler.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap